Portfolio artystyczne

Recenzje

„Przemoc w Arkadii, czyli „Acis and Galatea” w Łazienkach” – Iwona Ramotowska dolcetormento.pl

„Platea na 200%” – Iwona Ramotowska dolcetormento.pl

„Musical o pojednaniu Żydów i Polaków” – Małgorzata Komorowska, Teatralny.pl

„Vivaldi w Warszawie” – Patryk Kencki – Teatrologia.info

Indianie w Bydgoszczy” – Dorota Szwarcman, Blog Polityki

„Nie tylko Pigmalion” – Jacek Hawryluk, Ruch Muzyczny

„Pigmalion czyli sukces artysty” – Dorota Szwarcman, Blog Polityki

„Agrippina za trzy grosze” – Dorota Kozińska, Tygodnik Powszechny

„Kołyszące biodra królowej” –  Jacek Marczyński, Ruch Muzyczny

„Pokojowy Barok” – Karolina Kolinek, Ruch Muzyczny

Stare komedie po nowemu” – Małgorzata Komorowska, Teatralny.pl

„Rozkochać się w baroku” – Małgorzata Komorowska, Teatralny.pl 

„To zła kobieta była” – Dariusz Czaja, Dwutygodnik.pl

„Jak ożywić teatr sprzed setek lat” – Krystyna Duniec, Gazeta Wyborcza Stołeczna

Między operą a commedią delle arte” – Dorota Szwarcman, Miesięcznik Teatr

 

Wywiady

„Sześć pytań w poszukiwaniu reżysera” – Jacek Marczyński, Ruch Muzyczny (wywiad)

Natalia Kozłowska: Pomysły na akcję sceniczną biorę z muzyki – Czasopismo Meakultura

dolce tormento: O barokowym afekcie, o inscenizacjach nurtu reżyserskiego i tradycyjnego, a także o czterech żywiołach na scenie (dolce-tormento.blogspot.com)

„Jak wygląda praca nad operą barokową” – Agata Kwiecińska, Muzykoteka szkolna 

„Wybieram opery zapomniane” – Przemysław Gulda, Gazeta Wyborcza Trójmiasto 

https://www.polskieradio.pl/8/8123/Artykul/3100693,natalia-kozlowska-poleca-herkulesa-jerzego-fryderyka-haendla