Recenzje
„Przemoc w Arkadii, czyli „Acis and Galatea” w Łazienkach” – Iwona Ramotowska dolcetormento.pl
„Platea na 200%” – Iwona Ramotowska dolcetormento.pl
„Musical o pojednaniu Żydów i Polaków” – Małgorzata Komorowska, Teatralny.pl
„Vivaldi w Warszawie” – Patryk Kencki – Teatrologia.info
„Indianie w Bydgoszczy” – Dorota Szwarcman, Blog Polityki
„Nie tylko Pigmalion” – Jacek Hawryluk, Ruch Muzyczny
„Pigmalion czyli sukces artysty” – Dorota Szwarcman, Blog Polityki
„Agrippina za trzy grosze” – Dorota Kozińska, Tygodnik Powszechny
„Kołyszące biodra królowej” – Jacek Marczyński, Ruch Muzyczny
„Pokojowy Barok” – Karolina Kolinek, Ruch Muzyczny
„Stare komedie po nowemu” – Małgorzata Komorowska, Teatralny.pl
„Rozkochać się w baroku” – Małgorzata Komorowska, Teatralny.pl
„To zła kobieta była” – Dariusz Czaja, Dwutygodnik.pl
„Jak ożywić teatr sprzed setek lat” – Krystyna Duniec, Gazeta Wyborcza Stołeczna
„Między operą a commedią delle arte” – Dorota Szwarcman, Miesięcznik Teatr
Wywiady
„Sześć pytań w poszukiwaniu reżysera” – Jacek Marczyński, Ruch Muzyczny (wywiad)
Natalia Kozłowska: Pomysły na akcję sceniczną biorę z muzyki – Czasopismo Meakultura
„Jak wygląda praca nad operą barokową” – Agata Kwiecińska, Muzykoteka szkolna
„Wybieram opery zapomniane” – Przemysław Gulda, Gazeta Wyborcza Trójmiasto