O mnie
Reżyserka, Natalia Kozłowska, ukończyła Wydział Reżyserii w Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Jej przedstawieniem dyplomowym była opera „Dydona i Eneasz” Purcella (Collegium Nobilium, 2010). Jest autorką ponad 20 spektakli muzycznych.
Specjalizuje się w operze barokowej – wyreżyserowała trzy inscenizacje oper Haendla „Agrippinę”, „Acisa i Galateę” oraz „Orlanda”, trzy operobalety Rameau „Plateę”, Pigmaliona” i „Les Indes Galantes”, operę Vivaldiego „Farnace”, dwa pasticcia barokowe „Baroque Living Room” i „Teatro alla Moda”. Inscenizowała też opery Puccciniego, Rachmaninowa i Różyckiego, jest również autorką spektaklu do muzyki A. Schönberga „Księżycowy Pierrot”. W teatrze dramatycznym zrealizowała spektakl „Nowy Don Kiszot” Fredry z nowymi aranżacjami muzyki Moniuszki w Teatrze Polskim w Warszawie, oraz światową prapremierę musicalu Garego Guthmana i Domana Nowakowskiego „List z Warszawy”.
Jej spektakle prezentowane były na scenie Teatru Królewskiego w Łazienkach Królewskich w Warszawie, w Operze Bałtyckiej, Operze Bydgoskiej, Warszawskiej Operze Kameralnej, Filharmonii Narodowej, Filharmonii Szczecińskiej, Centrum św. Jana w Gdańsku, Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski.
W jej spektaklach występowali uznani artyści m. in. Anna Radziejewska, Olga Pasiecznik, Urszula Kryger, Dorota Lachowicz, Marta Boberska, Jan Jakub Monowid, Wojtek Gierlach, Karol Kozłowski, Artur Stefanowicz, Artur Janda, Elżbieta Wróblewska jak i wschodzące gwiazdy operowe młodego pokolenia: Jakub Józef Orliński, Joanna Freszel, Natalia Kawałek, Michał Sławecki, Kacper Szelążek, Joanna Motulewicz, Hubert Zapiór, Magdalena Stefaniak, Janusz Żak.
W maju 2018 Natalia Kozłowska wzięła udział w Warsztatach dla Reżyserów Operowych z Barriem Koskym w Komische Oper w Berlinie.
W 2014 roku odbyła staż w paryskim Odéon-Théâtre de l’Europe przy produkcji „Les Fausses Confidences” P. de Marivaux w reżyserii Luca Bondy’ego z Isabelle Huppert w roli głównej.
Jest laureatką stypendiów artystycznych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego („Teatr” w 2022 r., „Młoda Polska” w 2013 r.). Dwa jej spektakle „Agrippina” w 2015 r. oraz „List z Warszawy” w 2020 r. były nominowane do nagrody Narodowego Instytutu Muzyki i Tańca KORYFEUSZ MUZYKI POLSKIEJ w kategorii „Wydarzenie roku”.
Poza reżyserią zajmuje się również produkcją, w latach 2014-2017 była producentem Festiwalu Oper Barokowych Dramma per Musica w Łazienkach Królewskich organizowanego przez Stowarzyszenie Dramma per Musica, którego jest współzałożycielką.